top of page

Ліцензійні умови з медичної практики 2023: що потрібно знати про реєстрацію та роботу в ЕСОЗ


Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики, затверджених постановою Кабінету Міністрів України заклади охорони здоров'я та інші суб'єкти господарювання незалежно від форми власності, які провадять медичну практику, мають зареєструватися та працювати в національній електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ).

Так рішенням Уряду було подовжено термін обов'язкового підключення закладів охорони здоровʼя та лікарів-ФОП до ЕСОЗ до 31 березня 2023.

На сьогодні ця норма поширюється на всіх надавачів медичних послуг незалежно від рівня медичної допомоги, форми власності чи спеціалізації закладу. Зокрема це стосується і стоматологій.

Також зауважимо, що вимога підключення до ЕСОЗ не передбачає укладення договору з Національною службою здоровʼя України чи участь в програмі медичних гарантій. Щобільше – жодних інших договорів з державними установами укладати не потрібно.

Окрім цього, зміни до Ліцензійних умов не зобов’язують керівників закладів охорони здоров’я отримувати нову ліцензію чи вносити зміни до чинних.

Згідно з чинними вимогами заклади охорони здоров’я мають вести базові медичні записи (медичні висновки про тимчасову непрацездатність, медичні висновки про народження, електронні рецепти, е-направлення тощо) в електронній системі охорони здоров’я. Таким чином, поступова цифровізація медичної сфери дозволить сформувати єдиний простір медичних даних, що, своєю чергою, має низку переваг як для пацієнтів, так і для медичних працівників.


Тож як підготуватися та що важливо знати про реєстрацію в ЕСОЗ?

Для реєстрації медичного закладу в ЕСОЗ необхідно:


  1. Обрати медичну інформаційну систему. Детальніше щодо рекомендацій та алгоритму вибору МІС: https://bit.ly/3HTvNiz

  2. Безпосередньо зареєструвати керівника закладу, заклад, його підрозділи та працівників в ЕСОЗ.

Для цього потрібна інформація про заклад, активна поштова адреса та діючий кваліфікований електронний підпис керівника закладу.


Процес реєстрації є простим, а підтримка вашої МІС зорієнтує вас щодо того, як коректно та швидко внести дані до відповідних полів.

Після успішної реєстрації в ЕСОЗ вам стануть доступними:

● ведення медичної картки пацієнта в електронному вигляді;

● сучасні міжнародні класифікатори та довідники;

● ефективні цифрові інструменти для лікаря;

● надійний захист медичної інформації;

● цифрові довідки та інша медична документація;

● електронні рецепти та направлення;

● медичні висновки про тимчасову непрацездатність, про народження тощо.

Сьогодні електронна система охорони здоровʼя – наймасштабніша ІТ-система в Україні, в якій зареєстровано близько 35 мільйонів українців, працюють близько 400 тисяч медичних та аптечних працівників. Спільно мипродовжуємо розвивати сферу цифрового здоровʼя для надання якісних, ефективних та прозорих медичних послуг всім українцям.

Долучайтеся!



Останні публікації
Архів
Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
bottom of page